„Mikor elkezdtem írni, azt mondták: ha befejezem a könyvem, valaki leszek...
Mikor befejeztem a könyvem, azt mondták: ha már legalább három kötetem lesz, elismert leszek...
Mire három könyvem lett, azt mondták: ha annál a kiadónál írok majd, hatalmas leszek...
Mire annál a kiadónál írtam, azt mondták: győztél, ha már ismernek...
Mire megismertek, azt mondták: megöregedtél.
Köszönöm nekik, hogy megtanulhattam: ahogy nő az ember, vele együtt a kihívás és az elvárás is fokozódik.”
(Csabai Márk)

2018. július 15., vasárnap

Képzelt interjú velem

Leírás: Igen, nem vagyok normális, tudom. :) Akkor vegyük úgy, hogy egy újságíró szereplőm csinálta velem. Vagy nincs olyanom? Nem baj, majd lesz... ;)

Képzelt interjú velem

Megtennéd, hogy bemutatkozol az olvasóknak?
Nos, Szabina vagyok, jelenleg tizenöt éves, Budapesten lakom, azon belül is Budán...

Mielőtt elmondod a tajszámodat is, hadd szakítsalak félbe. Inkább arról beszélj, milyen egy napod. Milyen vagy te egy átlag hétköznap?
Mivel nyár van, ezért fölül rövid ujjú pólóban vagyok látható, alul viszont sosincs rajtam rövidnadrág, nem szeretem mutogatni a lábaimat. Maximum térdtől lefelé, ha nagyon meleg az idő, de a farmert szeretem a legjobban (fekete színben, bár abból csak egy van, a többi kék). Bal csuklómon egy barna és egy fekete fonott bőrkarkötő szokott lenni, ezek házi készítésű, anyukám keze munkája – na, azért én is segítettem. Egy kicsit. Rendszerint egy kicsit, fekete hátizsákot hordok, ha a városban járok.

Hogy kell elképzelni ezeket a városi útjaidat? Hová mész ilyenkor?
Szeretek zenét hallgatni, miközben sétálok valahová, ezt Youtube-ról szoktam, mert a telefonomon nincs elég hely. Ilyenkor bal kezemben fogom a telefont, és a fülem közelében tartom. Főleg, ha az Üllői út mellett sétálok; ott akkora a zaj, hogy alig hallom a zenét. Néha kicsit énekelek is, amennyiben nincs senki a közelemben. Borzasztó a hangom. *nevet* Az, hogy hová megyek, igen változatos. Ma francián voltam, illetve dolgozni.

Diákmunka? Mit csinálsz?
Nem, az ötven óra kötelező közösségi munka az érettségihez. A ferencvárosi Család- és Gyermekjóléti Központban irattárat rendezek. Vagyis a számítógépen beviszem Excelbe a régi, már lezárt ügyek adatait – gyerekneve, születési dátuma, anyja neve, lakcíme. És sorszámozom őket.

Miért pont ezt választottad? Ezzel szeretnél foglalkozni felnőttként?
Nem, a pénzügy érdekel. Ezt a személyes érintettség miatt választottam. Meg talán azért, mert nincs messze.

Mennyit utazol munkába? És mivel mész?
Általában 45 perc körüli az az időtartam, amit az utazással töltök. 8E-vel, négyes metróval és négyes villamossal megyek.

És a szabadidődet mivel töltöd? Az íráson kívül.
Öhm, szoktam futni a környékünkön – mióta dolgozom, nagyon fáradt vagyok, mikor hazaérek, így az utóbbi egy hétben nem voltam. De hiányzik. Felvenni a futócipőmet, aztán gyerünk!

Milyen futócipőt veszel fel?
Kéket. *nevet* Egyébként Saucony Cohesion 10 a márkája.

Szereted a márkákat?
Attól függ, miben. Az utcai cipőim rendszerint márkásak, de ketchupban például a noname/saját márkásakat szeretem legjobban.

Miért márkás az utcai cipőd? És milyen?
Mert eddigi tapasztalataim alapján tartósabb. Az előző egy kék színű, magasszárú Adidas Neo volt, két évig hordtam napi szinten. Pár hónapja dobtuk ki, akkor kaptam apukámtól a mostanit. Ez fekete, és Nike Tanjun sportcipő. Én szemeltem ki a Boráros téri kispláza Sport Factoryjában. Erről jut eszembe, az egyik osztálytársam szerint az nem kispláza, hanem üzletház. Kis hülyém... de annyira bírom. *mosolyog*

Tényleg, az osztálytársaid. Ők is tudják rólad, hogy írsz? Esetleg olvassák is a műveidet?
Valószínűleg tudják, mivel amit nálunk egy ember hall, azt továbbadja a többieknek. De nem nagyon szoktam velük az írásról beszélgetni, úgy érzem, ez a személyiségem két külön része – mármint az iskolai viselkedésem és az írásaim. Egy fiúnak mégis megmutattam, mit írtam; miután elolvasta azt mondta, szóljak, ha kiadom, mert ő lesz az első, aki megveszi.

Melyik történeted volt ez?
Az eposzom. Még nincs fenn a Merengőn.

Merlinem, hányfélét írsz te egyszerre?
Nos, van A sötétség lánya és a kisregénye, az Indiánok földjén – ezeket éppen javítom, mert annak idején eléggé összecsaptam őket, nem figyeltem a részletekre. A Hó és vért nemrég folytattam kábé egy éves kihagyás után, most írom a tizennegyedik fejezetet. Emellett van a Mit rejt a neved? novellagyűjteményem, amit alkalmanként írok, ha van ötletem (augusztusban két új novella is várható hozzá). Az eposzomat éppen pihentetem, hiszen így is sokat írok egyszerre. Amúgy huszonnégy fejezetesre tervezem, ebből kettő van kész, és addig nem akarom feltölteni a Merengőre, amíg meg nem írom az egészet. Ja és van még egy csomó ötletem is történetekre, de erről egyelőre nem nyilatkozom.

Naaa... Szerintem lenne, akit érdekel, miket tervezel még!
A legújabb ötletem egy Thor fanfiction, Loki + saját szereplő párosítással. Már nagyon várom, hogy megírhassam. *mosoly*

Vége 
2018.07.13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése